Tarieven

Hieronder vind je een overzicht van alle tarieven waar je als bezoeker van de bibliotheek mee te maken hebt.

Download Tarievenlijst 2022

Wij bieden één abonnement aan (inclusief het lenen/lezen van e-books) met meerdere betalingsmogelijkheden, en een e-book abonnement.

Abonnementsvormen:

• Maandabonnement € 5,50 (met machtiging automatische incasso)
  • Kwartaal abonnement € 13,00 (met machtiging automatische incasso)
  • Jaarabonnement € 50,00
  • E-book jaarabonnement  € 42,00 (met machtiging automatische incasso)

Betalingsmogelijkheden:
Bij een maand- of kwartaalabonnement en e-book jaarabonnement kun je uitsluitend betalen door het afgeven van een machtiging tot automatische incasso. Bij een regulier jaarabonnement bieden we ook de mogelijkheid om te betalen via IDEAL, pinnen in de vestigingen van de bibliotheek (Duiven, Westervoort en Zevenaar) of een factuur.

Indien je het abonnement wilt opzeggen kan je een mail te sturen naar: ledenadministratiebibliotheek@liemerskunstwerk.nl of contact opnemen met onze bibliotheek.